Tyto internetové stránky využívají soubory cookie k ukládání informací na Vašem počítači. Některé jsou z nich zásadně důležité pro funkčnost stránek. Dalším používáním těchto stránek udělujete souhlas s umístěním těchto souborů cookie. V případě nesouhlasu opusťte tyto stránky.
| Souhlasím | Opustit stránky |

Jak vybrat kancelářský nábytek

sponzorované odkazy

Jak správně vybrat kancelářský nábytek. Jaká jsou kritéria pro správnou volbu vaší kanceláře, nadčasový design a nenucená elegance, výběr z nenáročných a kvalitních materiálů, funkčnost a praktičnost. Nároky na moderní vybavení kanceláře stále stoupají. V oblasti designu stále vede populární avšak funkční klasika, kterou doplňují praktické prvky. Jako velká výhoda se osvědčila nabídka některých výrobců, kteří přinášejí vzájemně kombinovatelné řady nábytku. Nejnáročnější požadavek na kancelářský nábytek spočívá v jeho trvanlivosti. Nejčastější slabinou, díky které lze rozeznat opotřebení nábytku, bývají hrany a především pak rohy stolů. Již tradičním prvkem moderních stolů se stávají takzvané ABS hrany. Jejich vysoce odolný materiál byl vyvinut tak, aby odolal vysoké zátěži mechanického i dynamického namáhání. Proto se umisťují také na podnože stolů.
Základním vybavením každé kanceláře bez ohledu na obor, ve kterém podnikáte je:
psací stůl
úložný kontejner
nástěnná skříň
policová skříň
nástěnka
kancelářská židle


Přidat článekVložit komentář k článku (počet komentářů: 3)



Další aktuální články: